viernes, 27 de febrero de 2015

Carta d'amor

CARTA D’AMOR
Em sento feliç perquè va valer l'espera, això que sento no té final, perquè no has lligat el amor amb el material.
Jo dono la vida per tu, lluito per tu, no viu sense tu, quieero morir al teu costat, això és "amor."
 Tot va començar com atracció, nits de bogeria i passió, abans tenia un desig de tenir-te, un dia veure't,  veure't d'esquena i saber reconèixer-te.
Alguna cosa de tu és diferent a les altres ets la pacifista que al meu vida va portar pau.
com tu no crec que una altra m'enganxi, espero que no t’espantis, vaig obrir la porta del meu cor i vaig a fer el possible perquè mai marxis.
puc passar hores mirant-te, ets tan bella, estic com un astrònom, per a mi ets una estrella.
estar amb tigo en un plaer per tu pinto mar de blanc amb un pinzell  

ATT:ANONIMO

No hay comentarios:

Publicar un comentario